Kızlar iyi akşamlar ben dişimden dolayı antibiyotik kullanıyordum isal yapınca bugun bıraktım işte neyse 23 haftalık hamileyim kovitimin 14 günü felan bugun kovitib ilk gübü gibi kasıklarım belim ağırıypr kalp çarpıntısı yaptı benm gibi olan, varmı kalp çarpıntısı yapınca korkttum bu arada hafif geçiriyorum test verdim inşallah negatif olmuşumdur piskolojıkmen çöktüm neyapcm bilmiyorum