Benim de sağ bacağımda cikti 30.haftaya kadar çalıştım bi de ayaktaydim sürekli ama damarlar neredeyse dışarı çıkacak gibi mor acayip yanma hissi uyuşma oluyo fazla ayakta durunca ağrısını söylemiyorum bile,oradan vajinaya sıçradı sağ ve sol tarafta aynı zamanda iç tarafta ordada ayağa kalkınca basınç ve zonklama oluyo kendi doktorum doğumdan sonra geçer dedi ama geçmezse de anjiyo gibi bisey yapılır heralde kardiyoloji de,kardiyolog çorap giy dedi iki türlü varis çorabı aldım ama çok sıcak olduğu için kullanamadım,cok kötü bi durum görüntüsü de çok kötü