Anneler merhaba. Bugün doktor kontrolumuz vardı. 14+3 cift yumurta ikizlerimle. Vee cinsiyet öğrendik fakat alttakinin pipisini gördüm ama ustte ki göstermiyor o büyük ihtimal kızdır dedi doktorum 😂😍😍 . Fakat biz ikiz isim bulamıyoruzz çok kararsisiz. Önerilerde bulunur musunuz