meryemkeklik Merhaba anneler 38+2 haftalık gebeyim bugün kontrol için adana şehir hastanesine gittim minimum seviyede sancı var dediler yatışımı verdiler ama ben hiç hissetmiyorum 10 saatin sonunda kendi isteğimle çıktım hastaneden sancım artarsa gidicem :(
RedFlower meryemkeklik açılman varmıydı. hissetmediğin sancı için neden yatırmışlar ki. açılman varsa yatırıyolar normalde
meryemkeklik RedFlower 1 cm açıklık var dediler neden yatırdılar inan hiç anlamdım çünkü doğum belirtisinin hiç biri yok
RedFlower meryemkeklik iyi yapmışsın hastane de insan daha stres yapıyo. 1 cm açıklık varsa devam ıda gelir. sen tetikte bekle evinde güzelce. allah kolay doğum nasip etsin inşallah🥰
meryemkeklik RedFlower amin canım inşallah aynen evde beklemek daha iyi çünkü yanında kimseyi almıyorlar hastanede psikolojim bozuldu inan