hmyrkybs benimde 3.5 yasında bir oğlum var şimdi de 34 haftalık hamşleyim canım ilk gebeliğim cok kolay geçmişti bunda hep ağrılarım var erken Doğum riskim var evden çıkamıyorum falan
Eşimde diyor kız istedin o kadar şimdiden sana çektiriyor valla doğru ☺️