Ygzalp_16 Merhaba kızlar ben bugün 22+1 oldum bi gün o kadar hareketli ki ama bazen oluyor hiç hissetmiyorum normal mi bu haftalarda erken mi yada birde kilolu hamile kaldım göbek bölgem yağlı ondan da mi duyamıyorum acaba tekme filan.
Meryem2746 Ygzalp_16 bende bugün 22 haftalık oldum kontrolüm vardı bende 2 gün hissetmedim sordum doktora oda plasenta önündeyse ona vuruyordur kaşın olduğu için hissetmessin dedi
annesi_ Plasenta bebeğin önündeysede az hissedersiniz benim plasentam bebeğin arkasındaymış oyüzden çok hissediyorum hissetmediğim bir gün bile yok açıkçası herkezin farklıdır sonuçta gün içinde bikaç kere hissediyorsanız sıkıntı yok
Ygzalp_16 Yani zaten ortalama 23 24 haftalarda sanırım daha net duymamız lazım ama ben sürekli hissetmek istediğim için acele ediyorum ya 😪
Meryem2746 Ygzalp_16 aynen bazen hiç durmuyor sonra durunca hareket etmeyince korkuyor insan sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız İnşAllahh 🥰😂
Ygzalp_16 Benim de 21+3 deydi kontrolum o zaman 440 gr di maşallah iyi tam uyumlu haftasıyla dedi dr umuz…sağlıkla gelsinler valla insan hareket duymayınca korkuyor…
Ygzalp_16 Birde benim tansiyon sınır da çıktı dr takip verdi de bazen o yüzden korkuyorum hareket etmeyince allah korusun