seda91 Iyi geceler herkese umarim uyumayanlar vardır fikir verir. Bugun 40+0.nerdeyse tum gün karnim sertleşti bebek toplanip normale donuyor. duzensiz olduğu için üstünde durmadim.3gündür hafif adet agrisi gibi ağrılarım oluyor. Yarim saat önce kanli akinti geldi bu nişan mi acaba. Kasilmalar devam ediyor bazen 5dk da bazen 15dk da bir geliyor ve 40 45 sn sürüyor.belirgin bir sancim yok hafiften adet agrisi devam ediyor kasiklarimda.bugun kontrolüm de var. Doktorumu aramakta kararsiz kaldım erkenden hastaneye gidip stres yaşamakta istemiyorum. Nişan gelince ne zaman doğum başlıyor tahmini
Nuremo seda91 1 gün veya 1 hafta deniliyor canım ama benim 2 hafta önce geldi cumartesi tam 40 hafta olacagız hala tık yok😂 Bugün aynı kasılmaları karın sertleşmesini bende yaşadım dogum başlıyor galiba diye sevindim ama 🤷🏻♀️
seda91 Nuremo ben de her agrida acaba gözüyle bakiyorum ama bu kez cok yaklaştı sanirim yani inşallah öyledir😁
seda91 NekwaSultan inci_f Birglbiray Doktorumla görüştüm gelen nisanmis ama agri ve kasilmalar duzensiz oldugu için bebegin de hareketleri normal oldugundan endişe etme dedi. Bu aksam uzeri kontrolum var zaten. İnşallah kolay dogumlarimiz olur😇
Birglbiray Kasılmaların düzenli değilse vardır daha endişe etme suyun gelirse git acile ve kasılmaların düzenli olarak gelmeye başlayınca gitmen gerek dite biliyorum 🤗
inci_f Doktorunuzu aramaktan cekinmeyin bence, keyfi bir durum degil sonucta. Sahsen benim nisanim yada suyum gelse hemen ararim, cunku bunyeden bunyeye degisebilir... size hafif gelen sanci belki de dogum sancinizdir. Ablam hc sanci cekmefi nisani da gelmedi hastaneye kontrole gittiginde 4 cm acilmasi vardi :)
NekwaSultan seda91 Hadi hayırlısı canim güzel haberlerini bekliyoruz ;) Benimde dünden beri adet sancisi gibi belime kasiklarima vuran ağrılarım var.
inci_f seda91 sezeryandi zaten, cok kilo almisti 27 kilo fln :)) spinal anestezi olunca pek sorun yasamadi :)