Yumurtadavitamin merhaba herkese, Ben 3,5 yıllık evliyim, 1,5 yıldır çocuk istiyoruz, 3 aydır yumurta takibi yaptırıyoruz. Bu aydan sonra aşılamaya geçmeden direkt tüp bebeğe geçme fikrimiz var. Mantıklı mı sizce? Ya da aşılama denemeden tüp bebek deneyen oldu mu?
bebegimvebennn Yumurtadavitamin ben🙋🏻♀️ Doktorum direk tüp bebek daha mantıklı demisti bende güvenip direk tüp bebek tedavisine basladım
mirayim_00 Yumurtadavitamin bence devlette aşılama deneyip sonra tüp bebek yaptırın bide şey diye biliyorum önce aşılama deniceksiniz eğer tutmazsa size bi evrak veriyorlar ondan sonra tüp bebeğe geçiliyor bunu bi araştırın derim gerçi belki özellerde öyle bir şart yoktur ama yine de sorun. Eğer yaşınız 35 üstü değilse bu şekilde oluyor diye duydum 35 ten büyük veya hiç bir şekilde tüp bebek dışında hamile kalamaz ise sonuçlarınız ancak o şekilde direk tüp Bebeğe geçiliyor
Deletedmom15262 Yumurtadavitamin aşılama fiyat olarak daha uygun tutma ihtimali tüp bebeğe nazaran daha düşük, tüp maliyetli tutma ihtimali Bi tık daha yüksek yani tutacağı olacağı varsa her ikisinde olur yeterki olumlu sonuç alırsınız insallah aşılama normal birliktelikten farkı yok. tüp bebek dış ortamda oluşan çok embriyolar ile ve bir kaç kez transfer olma sansı var yani mantıken tüp bebek yaptırmak süreç yorucu ama sabırla üstesinden gelirsiniz insallah hayırlısı sağlıkla kavuşursunuz yavrunuza 🌸
Yumurtadavitamin bebegimvebennn benim kadın doğum doktorum aşılama denememizi öneriyor, tüp bebek için görüştüğüm doktor aşılamayı atlayıp tüp bebeğe geçmenizi öneririm dedi. Kafamız karışık biraz
bebegimvebennn Yumurtadavitamin bana asılamanın sansı %20 , tup bebek ise %50 demisti bir kaç doktor. Bizde sebepte bulunamadı ben psikolojik olarak kendimi sartladıgım icin tutmuyordu sanırım normal yolla. Tabi tüp bebek kolay bi sürec degil hem maddi hem manevi. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah🌸
Yumurtadavitamin mirayim_00 özelde takibimiz yapılıyor, aşılama şartı yok tüp bebek için. İki doktor farklı öneride bulundu (biri aşılama önerdi, diğeri tüp bebek önerdi), o sebeple kafamız karıştı, biraz araştırmaya çalışıyorum ben de
Yumurtadavitamin bebegimvebennn tüp bebek de şans daha yüksek doğru ama süreç, o kadar ilaç almak, anestezi vs. biraz gözümü korkutuyor. Tek endişem o
mirayim_00 Yumurtadavitamin bence bi aşılama dene sonra tüp bebek düşün derim canım çünkü hem psikolojik hem maddi açıdan daha az yorulursunuz❤️ insallah tez zamanda güzel haberler alırsın
bebegimvebennn Yumurtadavitamin bence anestesiziden hiç korkmayın. Bende çok çekindim opu da özellikle o kadar kastım ki kendimi uyuşmayacam sandım. zaten anestezi vermiyorlar sedasyonla uyutuyorlar aslında yarım saat bile sürmüyor toplama işlemi. Transferden hiiiç korkmayın bayılmıyorsunuz en ufak bi ağrı bile hissetmiyorsunuz. Kii acı eşiğim gerçekten düşüktür benim. Ben bile dayandıysam herkes dayanır diye düşünüyorum ☺️
BeyRah Yumurtadavitamin devlet hastanesinde aşılama ile başlıyor. İmkan varsa devlet hastanesinde aşılama tedavisine başlayın. Ben devlet hastanesinde ilk aşılamamla gebe kaldım. Tüp bebek daha zor ki aşılama ilaçları bile insanı perişan ediyor iğnesi bilmem nesi. O yüzden tüp bebeğe daha erken diye düşünüyorum
Mobuz Biz de aşılama denemek istemedik. Aşılama ücretleri de ilaçlarla beraber epey yüksek hem de oranı %15. Çok şükür ilk denemede tuttu bebeğimiz ❤️
Yumurtadavitamin Mobuz aaa aşılama ücretini sormak aklıma bile gelmemişti. Özel değilse ne kadardı aşılama ücreti?
Yumurtadavitamin Deletedmom15262 hiç bu açıdan düşünmemiştim. Aşılama bedavaymış gibi düşünüyordum hep😅 böyle düşündüğümüzde mantıklı gerçekten
hazal1991 Yumurtadavitamin ben denedim hem de raporlu yaptılar Amh sonucum düşüktü doktorum direk tüp bebeğe geçti, raporum da sorunsuz çıktı
Yumurtadavitamin hazal1991 biz de yakın zamanda kararımızı vereceğiz, hakkımızda hayırlısı olsun inşallah🙏🏻
Oznurcakir Yumurtadavitamin aşılama zaman kaybı benim için ,bu ay adetimle başlıyoruz tüp bebek . 2 kez aşılamam oldu
Yumurtadavitamin Oznurcakir güzel haberler alırsınız inşallah🙏🏻🥰 biz de 1 haftaya kararımızı vereceğiz bakalım