Esrambulut Kızlar bu haftalarda bebişlerin kilosu nasıl bugece 37 oluyoruz doktor 2.500 dedi kilosu 3.000 olmaz heralde dedi kafama takıldı 😫
Sevvalkrbg Esrambulut Benimde 37+6 2900 biraz geriden geliyoruz. Hatta 36+6 da 2719kg dı. 1 hafta da 200 gram aldırdım önüme geleni yedim süt içtim bol bol muz yedim her sabah yumurta tükettim. Kafana hiç takma 😊 Sağlıklı olsun da kilo alır bebişin🥰
1kckmucize Esrambulut 36+3 de gittiğimde 3.069 gr. Çıktı. Şuan 38 in içindeyim korkuyorum 4ü geçecek normal doğum olmayacak diye:/ sağlığı yerindeyse kilosunu sorun etmeyin. Kilo değil gelişimi önemli bence. Zaten problem olsa doktorunuz mutlaka söylerdi. Kimsenin bebişiyle de kıyaslamayın bebişinizi. Hayırlı doğumlarınız olsun inşallah
depsizoo Esrambulut kiloya takılma fazla doğduktan sonrası önemli benimki 2 hafta boyunca aynı kilodaydı 🙄 zaten ölçümleri tam net yapamıyolar ki son haftalarda
Yaseminmrt42 35.haftada 2290 gramdı. Cumartesi günü 36 hafta olacak tekrar kontrol var. Ama doktor bir hafta geriden gittiğini anca 2500 ile doğar 3 olmaz minyon bi bebek dedi canım banada.
Esrambulut Yaseminmrt42 banada öyle dedi doktor minyon olucak sanırım ben iki sezaryendn sonra normali deniycem kısmet ister istemez korkulu
-ilk-gebelik 1kckmucize ben de siz gibi 36+2 bugün 3250 çıktı bebeğim normal istiyorum ben de kilo almasa fazla devamında diye düşünüyorum.
Esrambulut 1kckmucize evet bizde iki sezaryendn sonra normali deniycem hayırlısı inşallah sağlıkla kavuşuruz allahın izniyle🤗
Gzgnx depsizoo bende 39 oldum geçen haftaya göre yarım kilo vermiş o yüzden ptesi suni sancı ile doğum başlatılcak normal mi acaba geçen hafta 2790 dı depsizoo
Zynpysrr Esrambulut Ultrason ölçümlerinin yanılma payı mutlaka oluyor, bence kilosunu düşünüp canınızı sıkmayın gelişimi çok daha önemli. Ayrıca normal bekliyorsanız doğumunuz da kolay olur. Doğduktan sonra bebeğinize mis gibi bakıp büyütürsünüz siz inşallah 😊🌸
Esrambulut Zynpysrr doktorumda normal için ideal bir kiloda 3 ü bulmaz dedi ama kısmet inşallah teşekkürler 🤗
1kckmucize -ilk-gebelik sağlıkla kolayca normal doğum nasip olsun inşallah🙏🏼 Umarım cücükler bizi zorlamayacak kiloda doğar
GamzeGoktas Benim oğlum 37 haftada 2.500 gr doğdu gayet de sağlıklıydı, şimdi kızıma hamileyim 32 haftadayım yarın kontrolüm var karın bölgesi zayıf ilerliyordu ama bunuda 3000gr beklemiyor doktor☺️
Esrambulut GamzeGoktas banada 3 ü bulmaz dedi benim 3. Bebişim iki sezaryendn sonra normal deniycez inşallah sağlıkla gelsinler allahın izniyle🤗
Eklm GamzeGoktas benimde 36+6 dayım 2500 dedi karın bölgesi çok zayıf dedi iki haftadır hiç kilo almamış bu hafta doğmazsa gelişimine bakıcak bebeğiniz küveze girdimi acaba