Bende 26 haftalığım su içsem karnım patlıcak gibi ya erken değil mi böyle olması yana yatınca karnım düşüyo acıyo rahatsız oluyorum yastık koyunca biraz rahatlıyo gibi işte artık karnım daha ne kadar büyücek diye endişe ediyorum yanlardan bile geriliyo nefes darlığı olan var mı bu aralar ya galiba hamilelikte riniti diye bişi varmış ondan olmuşsun dediler burun tıkanıklığı ve nefes darlığı için çok fenayım ya psikolojim bozuldu resmen var mı bi çözümü bunun sprey kullanıyorum okyanus suyu burun için ama fayda etmedi