Cny34 Uzun uzadıya daha sonra yazıcam ama suyum geldiği için hastanedeyiz hayırlısı ile doğurayım insallah dua ediiinnnn
Gulcansckn Cny34 allahım güç kuvvet versin rahat bir doğum nasip etsin inşallah sağlıkla gelsin minnoş 🙏🏾
Fatma2710 Cny34 hayırlı olsun ilk doğum mu dr bana normal 2 kasım dedi sezeryan 26 ekim dedi ama bebek kendisi bir veya 2 haftadan erken gelir mi benim ilk bebek.
Cny34 Herkese teşekkür ederim cinsiyet kız 😚 açılma ve sancı yok suni sancı alıyorum suan duruma göre sezeryan 🤷♀️