-munevver22 Merhaba 7 haftalık hamılelıkte sık sık tuvalte gıtmek normal mı sızdede bu tür sorunlar varmı tuvalete gıdıyorum 5 10 dk gecıyo sonra tekrar gelıyo sureklı gun boyu boyle devam edıyor
Ccgdm -munevver22 merhaba benimde 7-11. Hafta arası çok yaşadım sürekli tuvalete gidiyordum ta ki bebek yukarı çıkınca ve embriyo dönemine girinceye kadar yani 12. Haftadan sonra azalıyor merak etmeyiniz bol bol su için en az 2.5 litrre çok doğal bir durum bu