NekwaSultan Esramine Böyle birsey duymadim canim anca çocuk normal doğmazsa sezeryan da belli oluyor. Bu da bin de birdir. Ben gecen burdaydi galiba ilk defa böyle birsey duydum mesela
Birglbiray Sanırım görüyorlar canım kordon kısa diye sezeryana alıyorlar ama net bilgim yok yanlış bilgi vermeyeyim
mervesarp2005 Ablam da normal doğum sancısı ile hastaneye gitmişti ama baya süre doğmayınca ve bebeğin kalo atışları yavaşladığı için sezeryana alındı. Daha sonra dediler kordonu kısa olduğu için normal doğmamış. Ama öncesinde bilememişlerdi.
Esramine mervesarp2005 benimde aynısı oldu 13 saat suni sanci çektim 10 cm açılma oldu dogumhnyede girdim sonrdan olmaz dediler kordon kısa dediler daha kontrolde gtmedim gidince doktra sorucam hic mi anlaşlmamis 9 ay ultrasona grdim
Emir_efe Esramine yaaa aynısını yaşadım 6 temmuz da inanamıyorum hala 10 cm acilma olup sezaryana alinmayi hala kabullenemiyorum nasil anlasilmaz ki her ay duzenli kontrol
surkut Maalesef kıvrımlı bir yapıda olduğu için ölçülemiyor ablamda 3 yol önce bu yüzden çok zor bir Doğum yaptı bir çok doktora sorduk hepsi aynı şeyi söyledi şu an bende hamileyim kendi doktoruma sordum ve güveniyorum oda aynı şeyi söyledi kıvrımlı bir yapı olduğu için maalesef ölçülemiyor dedi. Geçmiş olsun
Emir_efe Emir_efe Esramine siz araştırdınız mı buldunuz mu ? bir sonuç gercekten çok üzülüyorum onca sancı çekip bir anda böyle sonuçlanması..