Hamilelikten önce de kalp sıkışıklığı, sancılar oluyordu baş dönmeleri hep ekg çekiyorlardı temiz çıkıyordu,ama hamilelikte,beş aylık hamileyim, daha çok arttı, dayanamıyorum artık bayılacak gibi oluyorum baş ağrıları baş dönmeleri yapıyor,hem de kalbim sancıyor,geceleri nefessiz kalıp uyanıyorum bazen, benimle ayni durumu yaşayanlar var mı, neden olabilir bilgisi olan var mı,kalp doktoruna gittim bu sefer eko da çekti,sonuç bekliyorum,bu kez de çözüm bulunmazsa ne yapacağım bilmiyorum,hiç bisekilde geçmiyor çünkü,bunun gibi bir şey yaşayıp geçen var mı? Ya da nereye gitmeliyim hangi bölüme,yardımcı olursanız sevinirim bilgisi olan