Kızlar merhaba 35+6 yım acilden geldim dehşet bel ağrısı ve sertleşme şikayetiyle gittim düzensiz sancılarım çıktı nst de doktor açıklığına baktı 1 parmak dedi daha sonrasında rahim ağzında yumuşama var açıklığında var bebek haftasına göre baya aşağıda yanlız dedi korkmalımıyım doğum ne kadar sonra başlar ben herhangi bir sancı hissetmiyorum sadece kasılmalarım var kızlar