Shr_ Merhaba arkadaslar ben 3 aylık hamileyım ama vajinamdan kan pıhtısı geldi bu durumu yaşıyan var mı ?
Kahverengi Shr_ bu tarz durumlarda direk doktora başvurmanızı öneririm hamileliğin hiç bir evresinde kanama veya pıhtı normal olarak kabul edilmez