Hilaaall Oglum 22 gunluk 15 gün boyunca buyuk abdesini hergun duzenli yapti 15 gunden sonra buyuk abdes yapmamaya başladı bugün hastaneye göturdum bagırsaklarinda genişlemr ve gaz varmış cerahi müdahale yapa biliriz dedi başına böyke birşey gelen var mi yada yakının başina ne olur acil cevap verin 😔
pamuksekerinannesi Hilaaall İnşallah ameliyata gerek kalmadan atlatır kuzucuğun sorunu🙏 10 güne kadar yapmaması normal diyolar ama işte iyi ki götürmüşsün hastaneye.
Nur1 Hilaaall çok geçmiş olsun öncelikle merak ettiğim için soruyorum bebek beslendikten sonra düzenli gazını çıkarmışmıydı ağızdan ve popodan
Mavi1 Hilaaall benim görümcemde doğum yaptı dediğiniz aynı problemi yaşadı çocuk 5-6 gün kakasını yapmıyordu, onlar hastaneye götürmediler ama poposuna sabun koyuyorlardı 5-10 dk sonra hemen etkisini gösteriyordu. şimdi düzeldi çocukta
Hilaaall Onurkaan amilayat ediyorlarmıs bagırsaklsrini disarı cıkariyorlarmiş bir yaşina kadar inşallah dediginiz gibi basittir teşekkur ederim yazdiginiz icin
Birglbiray Hiç bilmiyorum canım gören biri olsun diye yazıyorum inşallah kolaylıkla atlatırız yavrunuz bu durumu
Papatyal Hilaaall bilgi sahibi degilim ama tek bi doktorun lafina guvenmeyin baska bi doktora daha gösterin yavrunuzu
Hilaaall pamuksekerinannesi 9 da tekrar gidecegiz doktora dua edin hayırlı haberler alalım ozel deki doktoe şimdı cok yapıyor diye getirdiniz bir kac gun sonra kabız oldu diye getirecekseniz dedi ama devlet hastanesi bizi cok korkuttu inşallah dedikleri gibi degildir normaldir
Sema166 Hiç bilgim yok geçmiş olsun mesajınız yukarı çıksın diye yazdım inşallah gören bilen vardır 🙏🏼
Hilaaall Nur1 yani agızdan cıkarıyordu 15 gune kadar emdi an buyuk abdesini yapiyordu gazda cıkıyordu
Hilaaall Mavi1 benim oglum cok sancı çekiyor aglmaktan susturamıyoruz cok caresiz kaldiğimiz icin goturduk
Mavi1 Hilaaall evet bizimkide öyleydi dua okudu bol bol masaj yaptı çocuk 2 dk uyuyordu geri ağlayarak uyanıyordu öyle öyle geç işte, darısı size Rabbim yardımcınız olsun ama tek doktorla sınırlı kalmayın derim ben
Hilaaall Melikesiiiiii yeni geldim doktordan canim allaha cok sükür bir sıkınti yok dedi cocuk doktoru yanliş gormüş dedi şrup verdi 6 aya kadar gaz sancısı cekersiniz dedi inşallah kabızliktanda şrup sayesinde kurtulacagız