Yatıyorum nefes alamıyorum , oturuyorum bebeğin kemikleri batıyo . Ah ne zormuş son günler . Geceleri nasıl olacak diye uyuyamıyorum mide bulantısı mide yanması hat safhada zaten. Elimi karnıma koyuyorum kızım gel artık diyorum dışarısı çok güzel diyorum ama nerdeee . Bizim kız sanki anne burası daha rahat keyfimi bozma diyo 😂
Siz benim tursumu kurun kızlar en iyisi . 39 a gircez nerdeyse hiçbir belirti yok 😒. Ben bu kızın geleceğine dair ümidi kestim 😅