Kirpapatyasi _Kiz_annesii Nasıl oluyor bilemiyorum ama benim estetik dikiş be şuan bakıyorum kendim bilmesem nerde dikiş belli olmuyor
GulcanYvz _Kiz_annesii yapıştırmaysa süper ben ilk kalkışta hiç zorlanmadım 2 gün sonra villada yapıyordum evi 🙈sezaryende tek sorun asla uzanıp dinlenmeyeceksin hep ayakta bişeylerle ilgileneceksin üzerinden 1 sene geçti hiç anlamıyorsun bile
4438bebegim Canım normal dikişi devlet de yaptım yorgan gibi diktiler, ikinci estetik oldu biraz daha insaflı bir görüntü, 3.sü nasıl olacak çok merak ediyorum hatta korkuyorum,