EbrarLinaBebek Kızlar bu sabah şeker yüklemesi yapıldı devlet hastanesinde sonuçlar geç çıktığı için gösteremedim anlayan varmı Açlık şekeri değeri:80 Glikozu içtikten 1 saat sonra 150 2.saat :79 3.saat:103 İçtiğim glikoz 75 mgydi
nevamm1 EbrarLinaBebek referans aralığı yaziyormu canım testlerin yanında onunla karsilastirabilirsin
nevamm1 EbrarLinaBebek Bak bu benimki yanında yazıyor referans aralığı şimdi kızanlar olabilir ama için rahatlasın diye atım yine doktoruna danisacaksin nasıl olsa banada 75 Gr yükleme yapıldı
EbrarLinaBebek nevamm1 saol canım zaten yarın Doktora göstercemde bugün o glikoz beni kötü etti o yüzden acaba sonuçlar kötümü ilaç şekerimimi çok yükseltti o yüzdenmi böyle kötü oldum diye kendi kendimi yiyordum