melekkk7 Merhabaa.. Gebelikte 18. haftadayım. Sol mememde geçmeyen bir kızarıklık oluştu.. Büyüdükleri için mi acaba.. Ne düşünüyorsunuz ? 😌
gokturkefe melekkk7 bende olmuştu sütyen iz yaptı sanıyorum ama geçmiyor tabi bi süre sonra kızarlıklık gidince büyüme kaynaklı yırtık olduğunu anladım 🥲