Semadeniz Kuzular gebeliğimin başından beri ishalim. Ara ara bitiyor. Doktor test yaptı sorun yok. Ancak günde 4-5 kez büyük abdeste gidiyorum. Acaba neden ?
Mimik Multi vitamin kullaniyormusu ?.. Ben de ishalim ama gunde 2 kez cikiyoru…. oyuzden sorun etmedim… Decavit kullaniyorum…ondan oldugunu saniyorum…
SerraveAnnesii Semadeniz Bende decavit kullanmaya daha bugün başladım böyle birsey yaptığını bilmiyordum 😂😂 suan bende birsey yok yeni diye herhalde
Mimik Semadeniz ayyyy ben ilk 3 aylik donemimde, nasil zorlandiiim… kabizdim🤭🤐 Simdi😂 halimden sikayetci degilm… Bi an hep oule surecek sandiim… Doktoruna daniş, baska bi vitanim kullan madem zorlaniyorsun🤭
Semadeniz Mimik zorlanmıyorum kabızlık zor istemem😃 garip karşılıyorum sadece. Yemek su sonrası 1 saate wcdeyim.
Semadeniz Deletedmom93428 sadece garipsiyorum. Kabız olmaktan iyi bence. Toplamda kaç kilo aldınız. Acaba bu olay kilo almamızda farkediyormu.
Mimik SerraveAnnesii insaAllah benim gibi gunde 2 kez cikarsiniz… Daha fazlasi, gercekten de zor olur…
SerraveAnnesii Pnaar34 Benim hic kabızlığım olmadı 13 haftalığız daha sonralardan oladabilir bilmiyorum 😂
Mimik Pnaar34 ben decavite basladiktan sonra normale dondum… Normal derken sabah aksam cikiyorum, ama ishal🤭 Beni zorlamiyor dolayisiyla bu durum…hatta onceki zamana gore 🤧 Kimilerinde ciddi ishal yapabiliyormus… bende formda okudukca farkettim… insaAllah hakkimizda herseyin en hayirlisi canim😘🥰
Mimik Pnaar34 aa bir de, geceleri atistirmalaik olarak bikaçtane salatalik yedim… Decavite baslamadan önce… o da cok iui geldi… Hem kalorisiz… hem de tuzlayinca bulantilarima da iyi geliyor ve soguk oldugu icin de ferahlatiyordu🤤🤤🤤 Ay canim çekti🤣
llFatma SerraveAnnesii demir ilaç başlangıcında kabızlık olabiliyor. Benim öyle olmuştu. Yedikleri ne dikkat ve bol su içince çözülebiliyor. Hazırlıklı olun🥰
SerraveAnnesii Mimik söylemesi ayıp 🙊 ben normalde de öyle çıkıyorum genelde günde iki kere 🤷🏻♀️ Bakalım hap kullandıkça nasıl olacak
SerraveAnnesii Semadeniz Belki de ondandır bende bugün başladım kullanmaya bakalım etkisi ne olacak 😂
Semadeniz SerraveAnnesii hadi bakalım yazarsın 😀çok büyük yutarken dik yut yan yutma. Zorlanıyorum ben.