Habibeburak 38+4 haftalık olduk hala hiçbir belirli yok nst de flanda hiç sancım çıkmıyor.Bian önce gelsin artık ❤
Habibeburak Aaa1234 çatı muayenesi flan oldunuz mu sancım flan yok diye benim doktorum yapmadi daha:/