Selam arkadaşlar, Zeynep Kamil Hastanesi’nde doğum yapmak istiyorum ama endişelerim var. Acaba bu hastaneye gidip doğum yapan ve Doktorundan memnun olan var mı ? Dr. Evrim Bostancı Ergen’i tanıyan veya randevu alan var mı ? Kafamda deli sorular yardım olun lütfen 🥺