Bende de çok erken haftalardsn beri oluyor akşama doğru evet. Doktora sorduğumda olabilir diyor magnezyum verdi rahim ağzında falan bir sıkıntı yoksa çok sorun etmiyor benim gittiğim doktor. Ben de endişeleniyorum ama iki üç kez söyledim pek onemsemedi bir de perinatologa gidiyorum. Herhalde muayene bulguları normalse ekstra bir şey yapmıyor