3 buçuk hamileyim geçenlerde hastanede yattım enfeksiyondan dolayı hiçbirşekilde düşmedi 0.5 olması gereken yerde 18 26 kadar yükseldi 11serum yedim sürekli su içiyorum bol bol ama atlatamadım sancılarla hastaneye yetişiyorum sürekli banada toz ilaç verdiler birde hap günde 3daha şuanda idrarımın renginde koyulaşma var sanırsam atıyorum