Berrinn53 ben olmak istiyorum. Allah göstermesin özellikle son haftalarda koronaya yakalanıp vefat edwn o kadar cok duydumki bebek yaşıyor ama anne :( o yuzden kesin olucam. 3 yasinda oglum var 14 haftalik hamileyim bisey olursa arkamda 2 çocuk bırakma düşüncesi hic aklimdan çıkmıyor . O yuzden en basta cocuklarim sonra kendim icin olucam. ama kacinci hafta olarak kararsizim 3 hafta sonra doktora gittiğimde sorucam