Dilekcnkn Kevserclp Valla ben tülay yorulmazdan hiç ama hiç memnun kalmadım onu tavsiye etmiyorum zaten orayada gitmedim artık pelin vardı bir kez gittim iyiydi ama uzun süreli gidenler memnun mu bilemiycem
Kevserclp Dilekcnkn ben Elif hanıma gidiyorum sunalım memnunun daha önce Serife hanıma gidiyodum ondan hiç memnun kalöadım