Yaggmurayse ben iki doğumu orda yaptım canım ilki dört sene önce çok ilgiliydi özel gibiydi ikinci bebeğim iki yaşında oda orda doğdu ama ilgi sıfır di kuvezdede kaldı bebeğim orda çok kalabalık dogumhanede yer yoktu açıklığı çok olmayan dogurani bekliyo hastane etrafında yürü diyor doktor bebeğimi doğurdum orda kadın elbiseleri üzerime.atiyor al giy diye bebeği giyittiler bebek kaldı masada ben masada 15dakika bekledim tuvaletler bozuk gidemiyosun kilit vurmuşlar hastanen çıkış yapicam.kolumdaki damar yolunu ben çıkardım hiç gelen giden yok eski ilgi asla yok şimdi üç hamileyim Nisan’da doğum yapicam.oraya gitmek de istemiyorum ozelede o kadar para vermek istemiyorum kararsız kaldım çok o yüzden sordum yakın zamanda doğum.yapip memnun kalan varmı diye