Merhaba kizlar, 10+5 hafta hamileyim ve 10 cm buyuklugunde rahim dis duvarinda miyomum var. Siddetli agri ve kanama ile acile gittim ve bana dusuk tehditin var dediler. Kendi doktoruma gorundum proluton igne kullaniyorum haftada bir ve suan 3 gune bire cikardi. Doktorum bebegin iyi oldugunu soyledi fakat cok endiseliyim kanamalarim hala ara ara devam ediyor kirmizi/kahve buyuk pihtilar seklinde. Tecrubesi olanlar varsa lutfen paylasin cok korkuyorum cok stresliyim🥺🥺