Merhaba , 2. Hamileliğim. 2 yaşında bir kızım var şükürler olsun 🙏🏻 Ya bu hamileliğim de kendimi kızımda hissettiğim gibi değil daha başka hissediyorum. Daha yeniyiz gerçi 7 haftalık ama erken gelen bulantılar , aşerme gibi böyle can isteyişleri. Çok erken başladı. Bazen canım hiç istemiyor birşey yiyim, birde baş ağrısı kızımda 4. Aydan sonra yaşamıştım. Tuhaf geliyor 🤔