HollyMolly aslında ayrı kalmamızın sebebi isi dolayısıylaydı,ev hazır degildi fakat suan hazır.Ben de hic istemiyordum ne kadar anne evi gibi olsa da evlendikten sonra insan kendi duzenini esini ariyor.Sadece ufak tefek temizlik isleri var ve giden kolileri bosaltmak gerek yeni tasindigimiz icin.Onlari da esimle yavas yavas yapariz diye dusunuyorum