Evet kizlar kimyasal gecirdim:) et parcasi gibi dustu. Muhtemelen 1 hfataya betam sifirlanir. Yarin ultrasona gidiyorum. Bu ay asilama yapabilirmiyim? Bir sorun olur mu? Doktorum cok iyi ya yumurta catladigi gunden beri anladi ki kimyasal geciricem! Inanmamistim bu salak adam neyden anlar derdim! Cok sansliyim ki boyle doktora sahip oldugum icin!