Kızlar 7 gün önce çatlatma iğnesi oldum ama günde 3 4 kere ara ara sol kasıgımda. Sızlamalar batmalar bide hani adet olursun ayak da dururken birden kanaman olur aktığını hissedersin ya onun gibi hissediyorum adet mi oldum diye bakıyorum meğer akıntım olmus oluyor günde 1 2 kere oluyor ufak ufak belirti olabilirimi ki acaba