Kızlar 38+2 de suni sancı alırken acil sezaryana alındım bebeğimin kalp atışları düzensizleştiği için. 20-25 gün kanamam oldu sonra kesildi kırkım çıkmadan 4-5 gün önce tekrar kanamam geldi. Kalanlar mıdır sizce? Yoksa bu kadsr erken regli olmaya başlamış mıyımdır?