Kısa bir süre önce arkadaşım doğum yapmıştı, doktorundan memnundu ama doğumdan memnun kalmadı. Herkesin başına gelicek diye birşey yok tabi ama birde , orda genelde doğumdan çıkanları aynı odaya 2-3 hasta alıyorlar doğum yapan. Yukarı erkek kabul etmiyorlar diye biliyorum yanlış olmasın. Hilalim