Kızlar 20+6 haftalık gebeyim ayağa kalktığımda ,yürüdüğümde karnım aşırı ağrıyor nefes almakta zorlanıyorum özellikle sağ tarafım. İdrar yolu enfeksiyonum var acaba ondan mı kaynaklı ? Bugün detaylı ultrasonum vardı her şey çok normal bir sıkıntı yok . Doktoruma da dedim ağrım olduğunu yine idrar tahlili istedi . Sadece enfeksiyondan dolayı böyle ağırır mı gerçekten ayağa kalkamıyorum. Bilgisi olan yazabilir mi kızlar