HaticeAyas Merhaba arkadaşlar 15. Haftadayım ve son bir haftadır aşırı diş ağrısı çekiyorum. Parol içebileceğimi belirtti acil doktoru ama içmek zorunda kalınca bile pişmanlık duyuyorum. Bu durumda ne yapmalıyım?
Kadirvemalik Canım benim de ilk gebeligimde disim aşırı şişti ve ağrıdi. Birşey yapamadı doktorlar. Anca parol verdiler. Sende günde 2 kez fırçala ve parol iç.rabbim şifa versin
HaticeAyas Kadirvemalik çok sağol canım ama ilk gebeliğim olduğu için ilaç içmekten çok çekiniyorum. Ama ağrılarım da dayanılmaz 😖
Kadirvemalik HaticeAyas parolun bi zararı olduğunu düşünmüyorum doktorun yazdıysa bi sakınca yok bence. Tuzlu su ile masaj yap düş etlerine falan iyi gelire