Perilisa canım şu an yaşadıkların çok normal ben 17. Haftama kadar aynı anlattıklarını yaşadım şu an 18+5 deyim yeni yeni toparlamaya yemeye başladım hepsi geçecek ama biraz daha zamanın var.. Kendini bu arada kötü hissetme yiyemiyorum çocuğum beslenebiliyo mu diye, çünkü ben öyle hissediyodum ve doktorum bu konuda beni çok rahatlattı dedi ki sen yesende yemesende bebek her türlü senin kanından besleniyo yani senin depolarını boşaltır ama yine de kendisini besler demişti sana da moral olsun 😊.. Umarım çok daha iyi hissettiğin günler çabucak gelir.. ❣️