Benımde öyle olmuştu yürürken zorlanıyordum uykudan uyandıgımda falan 1 hafta doğum sancısı çekmişim ama farkında degıldım meger bebek erken dönmüş rahime baskı yapıyormuş erken doğum riskim vardı allahtan açılmam olmadı suyum gelmedı bir gün hastanede yattım ciger geliştirici iğne yapıldı ve de ilaç kullanıyorum suan 36+3 teyım 37. Haftada kontrolüm var duruma göre ılacları bırakıcam demem o ki bir an önce geç kalmadan kontrole git