En güzel dönemlerindesin, inan doya doya bebeğinle zaman geçir. Şuan sessiz sedasız bir gaz birde uyku problemi oda varsa tabi. Büyüdüklerinde dahada zor onu geçtim, su gibi büyüyorlar. 2 yaşında kızım var 2.ye hamileyim, sor zaman nasıl geçti en ara ikinciye ikna oldum ettim bilmiyorum 😂Melihaakcay