Kızlar ben 39 haftalığım, her kontrolde doktor bebek hareketlerini takip etmemin çok önemli olduğunu söylemişti. Eğer yemek/tatlı yedikten sonra sessiz bir odada sola yatıp beklediğiniz zaman da hiç duymamaya devam ediyorsanız, doktorunuza bilgi vermenizi tavsiye ederim… panik yapmadan takip etmek lazım, iyi düşünün, iyi olsun