Ayslkrc bende bugün 40+0 oldum, yarın kontrolüm var doktorum yatış verecek büyük ihtimal ama daha önce konuştuğumuzda açıklığına bakacağız varsa suni sancıyla başlatmayı deneyeceğiz ama açıklığın yoksa boşuna acı çekmene gerek yok direkt sezeryana alırız dedi. Sanırım hiç açıklık olmayınca suni sancı çok işe yaramıyormuş açıklık varsa ilerlemesini sağlıyormuş. Benim açıklığım yoksa almayacağım yani suni sancı, doktora göre değişiyor bu galiba.