zynp45 ben kesisiz doğum yaptım son anda bebeğimi çıkarırken doktor popomu geri çektim o yüzden 1,2 dikiş atıldı doktor kesmedi bu arada kendi yırtıldı canım korkmana gerek yok 😊benim annemde benim 10 tane dikişim var hep yan oturuyordum üstüne oturamıyodum falan filan beni korkutuyordu bende hiç oralı olmadım evet bende dikiş ten korkuyodum kesiden korkuyodum ama hiç korkacak bişi yok yani 😂😂