Arkadaşlar 12+6 haftalık hamileyim bi kaç haftadır bu durum var bacaklarım da üst tarafta evde bile biraz iş yapsam yada ayakta kalsam bacaklarım uyuşuyor hissizleşiyor bu durumu yaşayan oldu mu ? Dışarı çıkıp yuruyemiyordum şimdi ayakta da duramıyorum 🥺