yesQ Kızlar oksapar 0,6 kullanıyorum 26.haftamdayım haliyle karnım epey gergin aranızda kullanan varsa bu iğneleri göbekten nasıl yapıyorsunuz ya da kol bacak dönüşümlü mü yapıyorsunuz hep aynı yere de yapmak istemiyorum morarmasın diye 😕
Meryem2746 yesQ göbek acıtır artık koldan yapın daha kolay oluyor biraz hızlı bırakın ilacı içine morarma yapmıyor ondan sonra
Aslhn12 yesQ en yağlı olan kısım en az acıyan kısımdır. Hatta benim hiç acımaz. Morarma durumu da iğneyi yanlış vuruş ve cilt hassasiyetinden kaynaklı kişiden kişide değişir. Kol benim zayıf olduğu için acıtıyor bacak kısmı daha yağlı o yüzden baldırdan vuruyorum ben daha kolay ve acıtmıyor. Bi diğer bacaktan bi diğer bacaktan dönüşümlü olarak vuruyorum ve ne morarma ne acı yok.
iki_tospik_annesii yesQ cnm ben şuan kullanıyorum oğlumda da aynı şekilde 9 ay+40 gün kullandım bunda da aynı şekilde kullanıcam ve bir gün sağa bir gün sol göbeğime vuruyorum morarma olmadı ama oğlumda aşırı derecede olmuştu morarma son aylarımda falan bi gü n sağ koluma bi gün sol kullana vuruyordym
yesQ Meryem2746 ya özellikle göbek dediler ben kendim de hemşireyim zaten kol ve ya bacaktan da yapabilirim ama göbek dedikleri için yaptım zor oldu gerçekten tekrar sorayım doktoruma ne farkı olabilir bacaktan yapsan da koldan yapsan da göbekten yapsan da etkisi aynı olur bana göre
yesQ Aslhn12 ben de kol ve ya bacaktan yapsam farkedermi diye sordum göbekten yap dediler diye göbekten yaptım ama sanırım ben de bacaktan yapıcam artık göbeğim gergin olduğu için acıyor
Meryem2746 yesQ bende bacaktan vurabilirmiyim diye sordum koldan ve göbekten daha iyi olur dediler bacak daha sert olduğu için acıtır dediler
Mucizem_211 yesQ benim daha 9+0 haftalık göbeğime yapıyorum şuan çok acıtıyor yakıyor ama mecbur başka çaremiz yok bide benim tüp. Bebek progestan iğnesi sabah akşam göbeğe vuruyorum yani benim günlük 3 iğne yapıyor
2erkekannesiii Göbekten yapıyorum sonuçta orası görünmüyor kapalı olduğum için kol ve bacak hiç kullanmadım bir sağ bir sol taraftan vuruyorum morarma hafif var ama elimin arasında sıkıştırıp derin nefes alıp vuruyorum iğneyi sonra nefesimi verip bırakıyorum
Aslihan2 yesQ Bende göbekten yaptırıyorum hâlâ kendim yapamiyorum alışamadım 2 kere koldan yaptılar baya canım yandı bacağa hic cesaret edemedim daha cok aciyormus diyolar ama karnim büyüdükçe napicm koluma kendim nasıl vurcam hic bilmiyorum 😔
Ebru07 Haftadayim göbekten yapıyorum bacak çok acıyor benim ama kalçadan da yapılıyormuş onu nasum yapacağım bilmiyorum orası acımaz aslında
Papatya-Kokusu yesQ kol göbek arası canım bacaktan hiç yapmadım en iyi göbektenmiş sanırım ama cok gerginse kola geçin 😊
Cidella İğneyi yaparken baş parmak ve işaret parmağı ile derinizi sıkıp mi yapiyorsunuz? Ben öyle denedim daha çok acıdı sanki. Şimdi öyle yapmadan yapıyorum direkt sokuyorum iğneyi
yuvamerve17 yesQ ben baska marka kan sulandırıc kullanıyorum ama 16 gün önce doğum yaptım. Hep kolumdan yapıyorum bi sağ bi sol