Fatma-2 Bir sorum var bacaklarda ve basenlerde çatlaklarım oluştu bunların oluşumuna bir çare bir fayda var mı? Lütfen yardım 🙏🏻 Sizde de oldumu olduysa kaçıncı haftada oldu ?
metehaninannesiii Fatma-2 catlak olayi malesef genetik canım benim karin bacak kalca basen hicbir yer çatlamadı sol koltuk alti olan yer fay hatt gecmis gibi nasil derin tek ora oldu anlam veremedim niye ora oldu diye🤦♀️🤦♀️
MerveZMC Fatma-2 bio oil lireac ve badem yapı kullandım 36 da karnımın altı harita gibi oldu sürekli nemli yağlı tutmama rağmen tamamen genetik ..
ebru_d_ Bence de tamamen genetik çatlamayan insan hiç krem sürmese de çatlamıyo 🙄 benim de karnımda ve yanlarımda çatlaklar oluştu maalesef