Iamghs Arkadaşlar hamileyken covid-19 aşısı yaptıran var mı aranızda ? Ben 23. Haftamdayım 24. Haftada sınovac öneriyor doktorum vakalar çok arttığı için sizler hangi aşıları oldunuz yan etkisi oldu mu ?
Aybiketopal Iamghs 14. Haftamda ve 17. Haftamda biontech oldum kol ağrısı yaptı sadece bebekte bende iyiyiz şükür
kirpapatyasiii Iamghs 30 haftamda biontech oldum haftaya 34 de ikinci dozunu olacağım 🤗 benim doktorum özellikle biontech olmamı söyledi hamileler üzerinde çalışmaları ve açıklamaları var diye
Dugisim Iamghs 23 haftamda sinovac oldum. Ayın 20. De 2. Dozunun olacağım çok şükür bir sıkıntı yaşamadım. Biontechi doğumdan sonraya bırakalım dedi doktor ben de onu dinledim.
Milkshakee madame merhaba aynı haftada olmuşuz aşımızı. Siz 2.dozu doğumdan önce mi sonra mı olacaksınız? Doktorunuz birşey dedi mi?
madame Milkshakee açıkçası benim bebe ne zaman gelecegi belli degil erkenci de olabilir egerki 37 haftalık iken gelmemiş olursa yani 24 eylülde olmayı planlıyorum egerki doğmuş olursa dogum sonrasi artik ne zaman olurum bilemiyorum
Samyeli008 Iamghs Ben de dün 24.haftama girdim ve bir saat önce sinovac oldum. İnşallah bol antikor olur şifa olur. 😊
denizvebulut Iamghs gebelikten önce iki doz sinovac oldum antikor neredeyse sıfırdı. Boşuna yaptırmışım. 13. Haftaya gelir gelmez biontech oldum.
Iamghs denizvebulut insanların üzerinde bıraktığı antikor zaten önemli olan demek ki sizde bir faydası olmamış 😌 geçmiş olsun tekrardan 🙏
denizvebulut Iamghs Elbette kimisinde antikor oluşturmuş. Bana yaramadi. Ama biontech kadar antikor oluşturan ne yazık ki duymadim. Ama hiç olmamaktan iyidir tabi ki.
Aycaaa571 Iamghs bendede sinovak önerdi ama ben yaptırırsam bioktek yaptıracam çünkü annem sağlıkçı konuştum artık kolay kolay tedarik edilmiyor ve koruyuculuğu çok az dedi bense birde kovidi atlatınca 3 ay beklemek zorundayım
Berrycherry Aycaaa571 covid geçirenler için aşı olma süresi 1 aya düştü diye biliyorum ama sistemden bi kontrol edin isterseniz😊
Berlaysgl Iamghs ben şimdi aşıdan geldim. Bnm de doktorum biontec önerdi oldum inşallah sağlık getirsin. 🙏