26+4üm şu anda,gebelikten önce de nohut,fasülye,mercimek türevleri tüketince sancı yapıyordu bu kadar sabrettim tüketmedim bugün boşluğuma geldi ufacık bir kase yeşil mercimek çorbası içtim içmez olaydım.Nasıl geçer bu gaz sancısı? Fikri olan var mı?Sizlere danışmak istedim belki aynı sorunu yaşadığında alternatif çözüm bulan vardır?