eeLLiiFF Merhabalarr 17 haftalık hamileyim hapşırınca karnıma çok şiddetli bir ağrı giriyor kramp gibi . Size de oldu mu hiç???
sudamlasi eeLLiiFF sürekli oluyo karnın gerildiği için olurmuş hapşırma hissin gelince otur ayakta hapşırma canım yine de olursa kramp girince uzan ve derin nefes al🙂
Ozgekin eeLLiiFF hapşırırken ayaklarınızı biraz karnınıza doğru çekerseniz kasılma olmaz ve ağrımaz 😊😊
Sarella eeLLiiFF bende 17+3 haftalığım bendede öyle oluyor anlık acı ama normalmiş kormana gerek yok 😊
eeLLiiFF fatos2404 etrafımdaki annelere söylüyorum şaşırıyorlar. Şu an biraz rahatladım teşekkür ederim sebebi ne acaba 🤔
fatos2404 eeLLiiFF canım normal kaslarımız çok gergin artık ve özellikle karın bölgesindekiler bu sebepten oluyo
Aydemir Benimde oluyor öksürmede falan, korkuyorum karnımı tutuyorum hatta eşimin ödü kopuyor noluyor sana diye. Anneme söyledim normal diyor. Olabiliyormuş.
Pelinzade Benimde solunum yollarım alerjili hem öksürük hem hapşırdık var hem de yaz kış geçmez yıllardır hamileyken en çok korktuğun şeydi bebeğe bir şey olursa diye sürekli kasılıyorum ağrı giriyor doktor. Hapşırma önemli değil ama öksrmemeye çalış erken Doğuma neden olur dedi bir çaresini bul dedi en çokta Doğumda hapşırma krizine girersem diye çok korkuyorum hep dua ediyorum Doğumda bir şey olmasın diye
Rasev eeLLiiFF iki ayagini sik birbirine bi taraf usde kal uzandiysan daha kolay oyle agri olmuyo ben oyle yapiyorum onuda burda postlarda okumusdum
NurDemir Bende de aynı şey oluyor canım hatta bazen ani hareket edince de oluyor.Doktoruma sordum normal olduğunu söyledi.Hapşırma geldiğinde oturuyorum ve elimle karnımı tutarak hapşırıyorum bu şekilde yapınca olmuyor.